Nasz zespół


Projektując nasze usługi skupiamy się na indywidualnym podejściu do każdego klienta. Uzgadniamy parametry usług, sposób realizacji oraz terminy. Współpracujemy z wieloma specjalistami z zakresu zarządzania strategicznego, wprowadzania innowacji i zmian, zarządzania personelem oraz wdrażania systemów zarządzania jakością. Kompetencje naszych ekspertów są potwierdzone wieloletnim doświadczeniem oraz zrealizowanymi projektami czy szkoleniami.


Piotr Jaszczak – dyrektor

Praktyk biznesu, trener, wykładowca, społecznik

Menadżer z blisko trzydziestoletnim doświadczeniem zawodowym, specjalista w dziedzinie zarządzania jakością, projektami, zmianą i procesami. Będąc nauczycielem akademickim współpracuje z poznańskimi uczelniami – swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się z młodym pokoleniem.

Doświadczenie zawodowe w pigułce:

    • Ponad 27 lat pracy w biznesie na stanowiskach menadżerskich – Kierownik Serwisu, Dyrektor Działu Serwisu, Dyrektor ds. Usług Wsparcia i Projektów IT,
    • Ponad 25 lat pracy jako Project Manager,
    • Autor wielu procesów i procedur wykonawczych – wynikających m. in. z wytycznych norm ISO 9001 i ISO 20000 oraz zarządzanych projektów,
    • Blisko 15 lat praktyki związanej z prowadzeniem szkoleń, wykładów, ćwiczeń i warsztatów,
    • Ponad 40 dużych (o zasięgu ogólnopolskim) projektów wdrożeniowych związanych z technologią informatyczną – kierownik projektów,
    • Ponad 130 podwładnych pracowników na terenie całego kraju,
    • Ponad 6 lat pracy społecznej na rzecz jednego z poznańskich towarzystw muzycznych.

Więcej o doświadczeniu zawodowym – dla wytrwałych…