Projektując nasze usługi skupiamy się na indywidualnym podejściu do każdego klienta. Uzgadniamy parametry usług, sposób realizacji oraz terminy. Współpracujemy z wieloma specjalistami z zakresu zarządzania strategicznego, wprowadzania innowacji i zmian, zarządzania personelem oraz wdrażania systemów zarządzania jakością. Kompetencje naszych ekspertów są potwierdzone wieloletnim doświadczeniem oraz zrealizowanymi projektami czy szkoleniami.
Piotr Jaszczak – dyrektor
Praktyk biznesu, trener, wykładowca, społecznik
Menadżer z blisko trzydziestoletnim doświadczeniem zawodowym, specjalista w dziedzinie zarządzania jakością, projektami, zmianą i procesami. Będąc nauczycielem akademickim współpracuje z poznańskimi uczelniami – swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się z młodym pokoleniem.
Doświadczenie zawodowe w pigułce:
-
- Blisko 28 lat pracy w biznesie na stanowiskach menadżerskich – Kierownik Serwisu, Dyrektor Działu Serwisu, Dyrektor ds. Usług Wsparcia i Projektów IT,
- Ponad 25 lat pracy jako Project Manager,
- Autor wielu procesów i procedur wykonawczych – wynikających m. in. z wytycznych norm ISO 9001 i ISO 20000 oraz zarządzanych projektów,
- Blisko 15 lat praktyki związanej z prowadzeniem szkoleń, wykładów, ćwiczeń i warsztatów,
- Ponad 40 dużych (o zasięgu ogólnopolskim) projektów wdrożeniowych związanych z technologią informatyczną – kierownik projektów,
- Ponad 130 podwładnych pracowników na terenie całego kraju,
- Ponad 6 lat pracy społecznej na rzecz jednego z poznańskich towarzystw muzycznych.
- Wieloletni wykładowca akademicki, promotor prac inżynierskich i licencjackich.
Więcej o doświadczeniu zawodowym – dla wytrwałych…